Nasza strona korzysta z plików cookie. Klikając Akceptuję wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z zasadami przetwarzania danych.
Zasady przetwarzania danych: https://termoorganika.pl/polityka-prywatnosci
Tegoroczne badania zrealizowano na największej, jak dotychczas próbie badawczej, w której wzięło udział ponad 12 000 respondentów. Kwalifikacja uczestników badań była zgodna ze strukturą ludności Polski opisaną przez GUS w roku 2011. Dobór próby badawczej został przeprowadzony metodą kwotową i celową. Przy konstrukcji próby uwzględniony został rozkład ludności Polski wedle wieku i płci, opracowany przez GUS w 2011 roku.
Uczestnicy badania odpowiedzieli na pytania związane m.in. ze znajomością rynku styropianów, dostępnych marek, cen oraz jakości. Badani uzasadniali wyboru Termo Organiki następująco, m.in. stwierdzili, że: „jeżeli ktoś po raz siódmy wygrywa w tej kategorii to komentarz jest zbędny” , „dobre rekomendacje znajomych, którzy się budowali”, „ponieważ sam używałem, jestem zadowolony”, „jest to styropian bardzo wysokiej gęstości”. Tak jak w ubiegłych latach respondenci przypisywali również skojarzenia dotyczące badanych marek. Badani wskazywali, że Termo Organika jednoznacznie kojarzy im się z m.in: „dobrymi produktami”, „termoizolacją”, „ciepłem”, „liderem jakości”. Co warte podkreślenia, Termo Organika we wszystkich badaniach wyprzedziła konkurencyjnych producentów styropianu.